Ønsker du barnehageplass?

Barnetun barnehage SA er med på samordnet opptak i Brønnøy. Det vil si at det må søkes på felles skjema, og det søkes elektronisk. Hovedopptak i august har søknadsfrist 1. mars. Søknader etter dette tidspunkt vil bli satt på venteliste og får plass om det er kapasitet til dette.

Trykker du på denne lenken kommer du til kommunens søknadsskjema:

Søknad sendes elektronisk.

Barnetun barnehage har egne vedtekter.
Vedtektene finner du i egen rubrikk under "om oss".

Kom gjerne på besøk i barnehagen for å se hvordan vi har det. Ring gjerne for å avtale besøk.

Vær nøye med at dere søker innen fristen 1.mars. Har dere stått på venteliste gjennom høsten/vinteren, må dere allikevel søke innen fristen 1. mars til nytt opptak (ventelista blir slettet til hovedopptak).

Ved hovedopptak fylles det opp med de barna som ønsker plass på høsten. Vær derfor oppmerksom på at kommunen holder de søknader som ønsker plass til vinteren, unna hovedopptaket.

Er det noe du lurer på , ring oss eller Edith Henriksen på kommunen.